.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۴ چشم انداز زیبای شهری جهان که تاکنون ندیده اید+ تصاویر

شمال نیوز: این روزها یک چشم انداز خوب شهری به سختی پیدا می شود . ساختمان های سنتی مثل ساختمان امپایر استیت شهر نیویورک و برج ایفل پاریس توریست های زیادی را جذب می کنند و اغلب هم قیمت ورودی بالایی دارند. البته بیشتر شهرهای بزرگ گزینه های خوبی برای چشم اندازهای خیره کننده از افق دارند و به خوبی می دانند چقدر برای توریست ها اهمیت دارد.

از تایپه گرفته تا تورنتو، ما در این گزارش از شبکه خبری پچ پچ، مکان هایی را برایتان گردآوری کرده ایم که در این اماکن می توانید نگاهی خیره کننده به شهرها داشته باشید.

 vspace=5px


ساختمان Empire State به عنوان مکانی برای بهترین چشم انداز از افق شهر نیویورک شناخته شده است. با این حال، وقتی شهر را از بالای این ساختمان نگاه می کنید، مشاهده کردن خودِ ساختمان را به عنوان یکی از جاذبه های توریستی نیویورک از دست خواهید داد. برای دیدن این ساختمان هم به شما پیشنهاد می کنیم عرشه deck را امتحان کنید که بلیط آن هم نسبتاً ارزان تر است و البته یک منظره دیدنی را از طبقه هفتادم به شما نشان خواهد داد.

  vspace=5px


برای بالا رفتن از ادامه خط افق تورنتو، برج CN یک نقطه معروف برای نگاه انداختن به افق است. با این حال برای یک چشم انداز ارزان تر می توانید به سمت Polson Pier بروید که در امتداد سواحل لنگرگاه تورنتو قرار دارد. این مکان به دلیل چشم اندازهای خاصی که ارائه می دهد، موردعلاقه عکاسان است.

 vspace=5px


اگر طرفدار چرخ و فلک نیستید، پس ممکن است بخواهید گردونه سنگاپور را نادیده بگیرید. در عوض، برای کمی ریلکس کردن و دیدن یک چشم انداز افق شهری خیره کننده به استخر بیکران هتل Marina Bay Sands بروید. این بزرگترین استخر جهان است و شما در طبقه ۵۷ شناور خواهید شد.

 vspace=5px


برج Willis شیکاگو (سابقاً برج Sears) به جهت لبه شیشه ای اش معروف است که دید بیرون را از شیشه هایش گسترش می دهد. اگر منظره کمی برایتان ترسناک به نظر می رسد، به رستوران واقع در ساختمان John Hancock در طبقه ۹۵ سفر کنید. جایی که می توانید از یک شام در طبقه ای با سقف پنجره ای که یک نمای ۳۶۰ درجه از شهر ارائه می دهد، لذت ببرید.

 vspace=5px


برج Oriental Pearl TV در شانگهای یک قطب توریستی در مرکز منطقه تجاری شهر است. خود را با یک تجربه پرتجمل تر در Flair، یعنی استراحتگاه Ritz-Carlton Pudong روبرو کنید که شما را رو در رو با برج مشهور TV قرار می دهد. هرچیزی که سفارش دهید مطمئناً گران است اما فقط به خودتان یادآوری کنید که این ارزش عکس های خارق العاده ای که می گیرید را دارد.

 vspace=5px


با این که پیازل میکل آنژ کاملاً ارزش دیدن دارد، اما این میدان تنها جا برای دیدن سقف قرمز فلورانس نیست. به بالای برج کلیسای جامع Santa Maria del Fiore قدم بگذارید. رفتن به بالای برج شاید کمی طاقت فرسا باشد ولی با رسیدن به آن بالا می توانید منظره ای را ببینید که تا به حال در هیچ کجا ندیده اید.

 vspace=5px


ریودوژانیرو خانه مجسمه  مسیح بسیار پرابهت است که به بزرگی در بالای شهر جلوه می کند و به عنوان یک چشم انداز خارق العاده محسوب می شود اما اگر به دنبال چیزی هستید که خاص تر و نایاب تر باشد، به راه نوردی DoisIrmãos (دو کوه برادر) بروید. این مسیر – که اخیراً برای توریست ها باز شده است – کوتاه اما بسیار شیب دار است بنابراین برای سختی کشیدن آماده باشید و مطمئن باشید ارزش آن را دارد که یکبار به قله آن برسید.

 vspace=5px


اگر سعی دارید لاس وگاس را با همه شکوه و جلال روشن شده اش ببینید، از شلوغی برج Stratosphere دست بکشید و به سمت Foundation Room در بالای برج های Mandalay Bay بروید، اما مطمئن شوید که از قبل تماس گرفته و جا رزرو کرده اید.

 vspace=5px


به جای ایستادن در یک صف طولانی برای رسیدن به بالای Fernsehturm در برلین (برج TV)، یک پرواز با Weltballon را رزرو کنید (بالون جهان). یکی از بزرگترین بالون های هلیوم در جهان که Weltballon است، به بلندی ۴۹۲ پا می رسد و چشم اندازهای همه طرف شهر را ارائه می دهد.

 vspace=5px


خانه Ozone، بزرگترین کافه جهان در Ritz-Carlton در هنگ کنگ است که در طبقه ۱۱۸ام هتل و ۴۹۰ متر بالای سطح دریا قرار دارد. با آن که ورود به این مکان گران است ولی یک چشم انداز ۲۷۰ درجه ای از شهر را می بینید.

 vspace=5px


یک سفر به سمت Shard– بلندترین ساختمان لندن – ۴۰ دلار برای شما خرج دارد. با کسری از این هزینه (۱۲ دلار) می توانید در گردشگاه Tower Bridge قدم بزنید و نگاهی به معروف ترین مکان های دیدنی لندن بیاندازید.

 vspace=5px


برج آسمان در Auckland در نیوزیلند، بلندترین ساخته دست بشر در آن کشور است و هرچیزی از جایگاه های تماشایی گرفته تا بانجی جامپینگ و رستوران ها را داراست که آن را یک قطب توریستی کرده است.به گزارش پچ پچ، از طرفی هم می توانید به کوه Eden (آتشفشان خاموشی که بلندترین نقطه طبیعی شهر هم است) رفته و بدون هیچ هزینه و نویت ماندنی, نمای زیبایی از شهر را  ببینید.

 vspace=5px


اگر به دنبال یک چشم انداز کامل از استانبول هستید، به سمت استانبول ۳۶۰ بروید. این رستوران در بوسفورس, نمایی ۳۶۰ درجه از کل شهر به شما نشان می دهد.

 vspace=5px


بلندترین ساختمان جهان، ساختمان ۱۰۱ تایپه در تایوان است و نمایی زیبا از شهر را نشان می دهدمکان دیگری هم به اسم Maokong Gondola است که مسافران را به ۶ ایستگاه مختلف می برد و هر ایستگاه یک چشم انداز متفاوت از تایپه و سرسبزی که آن را محاصره کرده ارائه می دهد.

منبع : busniessinsider.com


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.